Я поставив дискові тормоза на передній воєнний міст. Тормозять добре - так, як тільки що ідеально підведені барабанні. А головний плюс - це те, що немає необхідності постійного регулювання і нема інтенсивного зношення після їзди в болоті.
Далі опис процесу встановлення.
Головна деталь, яку необхідно мати - це кронштейн/планшайба для кріплення суппорта. Виглядає ось так:
Я замовляв їх до речі тут на форумі.
Також необхідно (на одне колесо):
дистанційне кільце (іде в комплекті з планшайбою)
тормозний диск від Патріота
суппорт від газелі
колхозна ступиця
тормозний шланг від ВАЗ 2101
болт кріплення шланга від волги
2 болти кріплення суппорта від ГАЗ 53
перехідник для шлангів
сальник ступиці 65*85*10
кронштейн тормозного шлангу (не обовязково)
Інструкція по встановленні:
http://jeeptoys.ru/catalog/instrukciya0001.jpg
http://jeeptoys.ru/catalog/instrukciya002.jpg
http://jeeptoys.ru/catalog/instrukciya007.jpg
http://jeeptoys.ru/catalog/instrukciya008.jpg
Зверніть увагу на те, що необхідно зточити болгаркою суппорт і корпус редуктора.
Приблизно так:
В результаті суппорт має ходити вільно, нічого не задіваючи. Також від того скільки спиляти залежить максимальний хід суппорта, тобто можливість зношувати колодки повністю. Це легко порахувати знаючи товщину колодок. Я на жаль цих деталей вже не памятаю, але вроді в мене колодки мають зношуватися до 2 мм (тобто при товщині одної колодки 1 см, лишиться 2 мм робочої поверхні і далі суппорт вже буде впиратися, приблизно так). Можна було спиляти ще більше на користь повнішого зношування, але я не став.
Також зверніть увагу на необхідність розточки упорної шайби підшипника. Виглядає вона так:
Розточити потрібно внутрішній діаметр десь на 2 мм для того щоб вона вільно заходила на цапфу. Я це робив напівкруглим напильником. Інший варіант - це поміняти втулку сальника ступиці якщо знайдете таку.
Ще одна кастомна деталь - це перехідник з вазівської тормозної трубки на уазівський тройник. Виглядає так:
Тут видно, що один штуцер кастомний. Я цілий перехідник замовив у Львові на авторинку на Зеленій.
Вазівський шланг через цей перехідник вкручується в уазівський тройник. Інший вихід тройника само собою глушиться. Я використав заварений штуцер, всередину якого вставив кусок розвальцованої мідної трубки для того, щоб щільніше тримало.
Інші фотографії:
Ще добавлю - планшайбу роблять так, що цапфа не неї не налізе, тому планшайбу треба проточити до необхідного розміру - тобто треба звертатися до токаря. Це єдине проблемне місце як на мене. Тим більше що не бачу необхідності такої точної підгонки цих двох деталей (якщо хтось в курсі для чого - проясніть)
Вроді все сказав
Надіюсь інформація буде корисною.