Сторінка 14 з 22

Re: Дисковые томоза

ПовідомленняДодано: Нед січня 08, 2012 15:42
Pinochet
Дюмба написав:Вопрос к тем кто уже пользуется дисковыми тормозами.Сколько (тыс.км) ходят тормозные колодки?

От 3 до 50 тыс км, все зависит, где стоят, из какого материала, в каком состоянии тормозная система, где ездить.

тормоза

ПовідомленняДодано: Нед січня 08, 2012 17:04
Дюмба
Спасибо!На днях буду ставить на 469 мосты колхозы.

ПовідомленняДодано: Нед січня 08, 2012 18:45
цупер
цупер написав:привет! всех с Рождеством! планирую ставить дисковые соболиные тормоза с суппортами по кругу на вояку.(на воен. ступицу)
вопросы...
Какая толщина проставки необходима между фланцем ступицы и тормозным диском?
Какая толщина проставки необходима между тормозным диском и колёсным 15 стандартным диском?
проставку между фланцем ступицы и тормозным диском планирую ставить "на гарячую" с натягом 0,03 мм(предворительно проточив "как чисто")
в наличии уже есть проствка 33мм под болты.

ПовідомленняДодано: Нед січня 08, 2012 20:41
Уазонутый
цупер написав:привет! всех с Рождеством! планирую ставить дисковые соболиные тормоза с суппортами по кругу на вояку.(на воен. ступицу)
вопросы...
Какая толщина проставки необходима между фланцем ступицы и тормозным диском?
Какая толщина проставки необходима между тормозным диском и колёсным 15 стандартным диском?
проставку между фланцем ступицы и тормозным диском планирую ставить "на гарячую" с натягом 0,03 мм(предворительно проточив "как чисто")
в наличии уже есть проствка 33мм под болты.

лучше делай с гражданской ступицей,меньше проставок,больше жесткость соединения
а насчет размеров, мерять по месту и делать
сначала поставить суппорт, чтобы колодка работала до конца
померять и делать проставки
диск лучше соболинный,он на 5 мм больше,меньше пилить бортовой
соболинный нужно растачивать

ПовідомленняДодано: Вів лютого 28, 2012 23:23
RII
Я поставив дискові тормоза на передній воєнний міст. Тормозять добре - так, як тільки що ідеально підведені барабанні. А головний плюс - це те, що немає необхідності постійного регулювання і нема інтенсивного зношення після їзди в болоті.
Далі опис процесу встановлення.
Головна деталь, яку необхідно мати - це кронштейн/планшайба для кріплення суппорта. Виглядає ось так:
Зображення
Я замовляв їх до речі тут на форумі.
Також необхідно (на одне колесо):
    дистанційне кільце (іде в комплекті з планшайбою)
    тормозний диск від Патріота
    суппорт від газелі
    колхозна ступиця
    тормозний шланг від ВАЗ 2101
    болт кріплення шланга від волги
    2 болти кріплення суппорта від ГАЗ 53
    перехідник для шлангів
    сальник ступиці 65*85*10
    кронштейн тормозного шлангу (не обовязково)

Інструкція по встановленні:

http://jeeptoys.ru/catalog/instrukciya0001.jpg
http://jeeptoys.ru/catalog/instrukciya002.jpg
http://jeeptoys.ru/catalog/instrukciya007.jpg
http://jeeptoys.ru/catalog/instrukciya008.jpg
Зверніть увагу на те, що необхідно зточити болгаркою суппорт і корпус редуктора.
Приблизно так:
Зображення
Зображення
В результаті суппорт має ходити вільно, нічого не задіваючи. Також від того скільки спиляти залежить максимальний хід суппорта, тобто можливість зношувати колодки повністю. Це легко порахувати знаючи товщину колодок. Я на жаль цих деталей вже не памятаю, але вроді в мене колодки мають зношуватися до 2 мм (тобто при товщині одної колодки 1 см, лишиться 2 мм робочої поверхні і далі суппорт вже буде впиратися, приблизно так). Можна було спиляти ще більше на користь повнішого зношування, але я не став.
Також зверніть увагу на необхідність розточки упорної шайби підшипника. Виглядає вона так:
Зображення
Розточити потрібно внутрішній діаметр десь на 2 мм для того щоб вона вільно заходила на цапфу. Я це робив напівкруглим напильником. Інший варіант - це поміняти втулку сальника ступиці якщо знайдете таку.
Ще одна кастомна деталь - це перехідник з вазівської тормозної трубки на уазівський тройник. Виглядає так:
Зображення
Тут видно, що один штуцер кастомний. Я цілий перехідник замовив у Львові на авторинку на Зеленій.
Вазівський шланг через цей перехідник вкручується в уазівський тройник. Інший вихід тройника само собою глушиться. Я використав заварений штуцер, всередину якого вставив кусок розвальцованої мідної трубки для того, щоб щільніше тримало.
Інші фотографії:
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Ще добавлю - планшайбу роблять так, що цапфа не неї не налізе, тому планшайбу треба проточити до необхідного розміру - тобто треба звертатися до токаря. Це єдине проблемне місце як на мене. Тим більше що не бачу необхідності такої точної підгонки цих двох деталей (якщо хтось в курсі для чого - проясніть) :?
Вроді все сказав :)
Надіюсь інформація буде корисною.

ПовідомленняДодано: Чет березня 01, 2012 22:46
цупер
здивував!
от як-би ти на все це одягнув стандартну штамповку 15 ет+22?

ПовідомленняДодано: П'ят березня 02, 2012 22:25
Уазонутый
Очень опасно суппорт сточен
я 2 шт угробил так
там внутри канавка и тела мало
правильнее на вояки ставить диск соболя,он больше на 5 мм
это позволяет не точить суппорт,правда нужно растачивать диск

ПовідомленняДодано: Суб березня 03, 2012 14:09
RII
Уазонутый написав:Очень опасно суппорт сточен
я 2 шт угробил так
там внутри канавка и тела мало
правильнее на вояки ставить диск соболя,он больше на 5 мм
это позволяет не точить суппорт,правда нужно растачивать диск

Я так розумію треба іншу планшайбу?

ПовідомленняДодано: Суб березня 03, 2012 21:17
Уазонутый
Сгодится и эта,только чуток отверстия сместить
еще на вояках надо проверить
что наступит раньше, суппорт упрется в бортовой или износится колодка
я под тормозной диск делал проставку 6 мм и шпильки ставил соболя

ПовідомленняДодано: Нед березня 04, 2012 16:21
RII
Було б добре якби десь була акумульована інформація про "правильні" дискові тормоза (бажано з фотографіями :) ).
Уазонутый написав:Сгодится и эта,только чуток отверстия сместить
еще на вояках надо проверить
что наступит раньше, суппорт упрется в бортовой или износится колодка
я под тормозной диск делал проставку 6 мм и шпильки ставил соболя

Буду ставити тормоза на зад - подумаю над цим варіантом.

ПовідомленняДодано: Нед березня 04, 2012 21:19
Уазонутый
Правильные тормоза у всех разные
вон на Уазбуке, устанеш читать

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2012 21:28
морпех
у меня колхозный мост - план шайбы встали как родные а вот газелевские супорта не влезают хоть ты тресни) походу нужно их болгарить
если кто ставил подскажите последовательность установки, де отпиливать и строгать?))))
вот так план шайба встала
Зображення
вот сам супорт - полностью не садится - упирается в поворотный кулак дном.
Зображення
вот коробченка от него
Зображення

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2012 22:19
genadiy
Ссылка на "радикал" но не фото в нем,тоесть в никуда.По сему могу только предполагать что "шайбы"сделаны неправильно.

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2012 22:59
Bobikus
Супорт точити не можна в будь-якому випадку. Морпех, а ви впевнені, що диски не повинні бути від Соболя а підходять від Газель-Бізнес? Бо я щось сумніваюся. Також мені здається що супорт повинен бути не зверху, як на фото а позаду осі колеса, так само план-шайба ніби іншим боком в мене стоїть, вирізом всередину.

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2012 23:02
Pehota
Я так понимаю, суппорт упирается дном в прилив шкворня - попробуй провернуть планшайбы на 90 градусов.Наверно лучше назад.