Сторінка 2 з 2

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 11:36
Voblin_UA
Як на мене, то УАЗ - авто або для "самодєлкіна", або для людини, яка може собі дозволити жити не лише на стипендію.


Полностью согласен!!!

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 11:47
K2
а ше ліпше- якшо УАЗ не єдина машина в сімї і є друга машина шоб їздити в ВУЗ, на роботу, в театр і тд
(тут дві поправки:
1)ти живеш в глухому селі, де бездор- норма і 90% доріг
2)в тебе уаз хантер/барс/патріот/буханка з багатотисячним внутрішнім тюнінгом/
і 3 ше- ти Фанат. )

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 12:17
Shurik
не треба, розказувати, як я їзджу!


Я мав на увазі не тільки стиль їзди. Скорше стиль вирішення проблем.

Тобі треба ти вирішуєш. Ходом. ;)
Я так не можу - фізично. То шукаю обхідні шляхи.
То виходить дешевше але набагато довше.
Ні в якому разі не думав якось критикувати твіль стиль їзди.

Доречі мені подобається по місту їздити на уазі.
Але то дійсно не на кожен день.

З іншого боку - на роботу, на навчання (тобто то що кожен день) вигідніше їздити міським транспортом. Хіба такий варіант як у моєї дружини - 2 маршрутки які дуже фігово ходять. Але то виключення.

Тому я вважаю всеж таки що може бути бюджетний УАЗ на ходу, на якому можна вилазити на активний відпочинок.
Для економії можна поставти газ - для не хардового оффроада то без проблем.

А то що на покатушках давно не був - ти правий, але ти скільки часу свого монстра будував ? :)
Зараз я потихеньку будуюсь :)

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 12:57
Гайдамака
Я радикально не згодний з тим, що УАЗ дорого обходиться. Розкидатись грошима то діло нехитре, якщо вони є. А отримати за копійки щось з більш-менш хорошими показниками, то якраз мистецтво, і УАЗ для докладання зусиль в цьому напрямку дуже гарно підходить.
І не треба людину відлякувати - навчиться бути самодєлкіним, коли з'явиться потреба і якщо є бажання.
Ну тут справді треба підкреслити - треба бути готовим робити все самому і промишляти трохи грошей окрім стипендії. Хоча це все цілком реально.
І погоджуюсь, що треба добре подумати, чи потрібний людині саме позашляховик. Тому що легковий обійдеться однозначно дешевше.
А якщо це стиль життя, то і на кожен день по місту їздити це теж в задоволення. Їжджу кожен день і не відчуваю практично ніякого дискомфорту. Єдиний мінус для міста порівняно з іномаркою - погана оглядовість, через будку ззаду збоків нічого не видно, важко орієнтуватись в інтенсивоному русі. А аскетичний салон і відсутність гідропідсилювача тільки піднімають пролетарський бойовий дух.
І ще плюс УАЗа - в салон що завгодно влізає. Прибрати всі крісла крім водійського і туди кілька шаф влізе. А в щілини, що залишаться ще кілька пасажирів напхати можна. Так що УАЗ гарний не тільки для трофі.

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 13:07
Гайдамака
І ще одне суб'єктивне зауваження, стосовно ремонту для початківця.
Я УАЗ ремонтую разом з батьком, там деталі просто фізично великі і важкі щоб робити одному (це кажу під враженням кількаразового знімання-одягання коробки з роздаткою), хоча теж можна, маючи ентузіазм. І яму бажано, і гараж потрібно великий, якщо не хочеться на вулиці.
Тому вирішив собі для іграшки ще волиняку ТПК купити - там все зверху розбирається, і яма не потрібна, легеньке все, і в гараж будь-який влізає, і повно вільного простору залишається. І теж грізна бойова машина. Тому порадив би розглянути ще такий варіант. Хоча багато людей луазіки лають, так що не буду наполягати.

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 16:10
Burgui
Так что-же делать ? Чинить или езьдить

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 16:15
Shurik
Искать компромисс.

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 16:50
Айри
K2 написав:якшо хочеш 90% вільного часу посвящати не друзям/дівчині/дружині/компютеру/пиву і тд а УАЗу- вперед!
(те саме стосується і грошей)
От К2 і розкрив свою таємницю... :D
Є проблема з жінками? Ти хочеш про це поговорить? :D :D :D


п.с. пригадується розмова з однією людиною з ОФРМ:
- Приходь до нас! Ми на уазах їздимо.
- Вас цікавить УАЗ, а мене "оффроад".
- То навіщо тоді УАЗ купив?
- Грошей зараз на щось ліпше не вистачило.

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 17:52
K2
почитав, посміявся, але шо в цьому саме смішне: шо коли проблеми з машиною- починаються проблеми з жіночою половиною: "ти машину любиш більше ніж мене, ти з нею часу проводиш більше ніж зі мною...." :D

ПовідомленняДодано: Сер січня 10, 2007 19:23
Гайдамака
Вічно т#$%$тись з УАЗіком прекрасний спосіб забути про всякі інші проблеми. А іноді ж УАЗік навіть і їздить :)

ПовідомленняДодано: П'ят січня 12, 2007 2:13
Vanilla Gorilla
Свого купив за 800 баксів у повністю робочому стані, але вигляд у машини був досить жалюгідний. Машину купив у селі, де до зовнішього стану ні у кого нема ніякого діла. Їздить собі і хай... Їздила чесно кажучи машина трошки паршиво, 60-70 їхала тяжко, жерла бензин але тягнула.
Одразу після покупки купив і поміняв нові ВВ дроти, свічки, конденсатор, втулку трамблера. Відрегулював запалювання, перебрав карбюратор і машина стала просто шайтан (в порівнянні з попередніми відчуттями). Так що у цьому стані можна було і залишити машину і їздити (десь подалі від цивілізації та людей, щоб нікого не лякати) Але машину брав для того щоб різати та робити під себе, так як мені подобається. Тому для мене було добре що машина функціонально робоча, а зовні замучана (як я тоді помилявся). Таку не дуже шкода різати.

Зараз машина розібрана до рами, із всіх робіт що зробив та ще маю зробити:

1. кузов.
1) поварити нові задні крила (вже купив 400 з чемось грн за одне, кузовщина доречі дуже дорога);
2) поварити пороги, та стойки передніх дверей, відрізав старі нафіг болгаркою та купив квадратну трубу за розміром, шось ~40-70 грн.;
3) трошки поварити морду та усілякі дірки по кузову, яких на диво не дуже й багато (купив листовий метал 2.3 мм теж за якісь копійки);
+ гроші на усілякі розхідні матеріали (зачисні, відрізні круги на болгарку, наждачки, заклепки, ну і всяке таке)

2. покраска.
1) "шпакльовка";
2) грунтовка;
3) фарба;
4) антикорозійка;
+ знову всякі розхідні наждачки та затерачки
До цього пункту ще не дійшов але думаю що баксів у 150 маю вкластися.

3. робота по ходовій та агрегатах.
1) замінити кулісу КПП та кришку куліси - шось там в купі до 70 грн виходить. Стара дуже роздовбана і виявити на якій передачі їдеш можна чисто телепатично, вмикати то взагалі вища форма пілотажу;
3) перебрати головку двигуна, ніби все нормально але коли наливав "керосіну" в клапана то трохи протікали, по грошах не знаю скільки;

Ну і найдорожче це "тюнінг":

1) дизельний двигун, десь коло 1.5 штуки баксів;
2) "мудова" гума та диски, також десь коло 1-1.5к баксів;
3) бампери, підножки/захист баків, кінгурин, каркас безпеки (навіть не знаю скільки буде коштувати, робити буду сам, думаю не дуже дорого);
4) дискові гальма, баксів 170-230;
5) переробити педалі зчеплення та гальм з нижніх на верхні, по грошах думаю не багато;

Ось написав, так аж самому страшно стало. Короче кажучи якшо хочеться шоб був монстр у гаражі/стоянці/під під,їздом але їздити щоденно а тимбільше десь подорожувати на ньому особо не планується то УАЗ нормально тримати. Коли стоїть їсти не просить. Довести до робочого стану (звісно не ідеального) машину досить легко і дешево (як писав Гайдамака). А якшо машина це потреба у пересуванні, то чесно кажучи УАЗ не найкращий варіант. Тут вже писали і про ниву, і про таврію, можна навіть якусь копійку чи зазіка :) Ну а якшо робити "конхветку" то дуууже дорого, і далеко не для студентської кишені.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 12, 2007 10:38
genadiy
Зашугали человека...Автомобиль(любой ) всегда дорого(тем более тазики,один ремонт кузова во что выльется).Купи скутер,самое то для студентов и пробки не страшны,на лекции не опаздаеш....вот только зимой....хотя сколько той зимы?

ПовідомленняДодано: Суб січня 13, 2007 2:10
Айри
Вернемся к изначальному вопросу. Задам его по-другому:

- А зачем студенту УАЗ?

ПовідомленняДодано: Пон січня 15, 2007 13:26
Olexa
В мене співробітник рибалка, на природу їздить Таврією, на працю нею ж. Його влаштовує. А УАЗ багато бензину жере, якщо їздити щодня.

ПовідомленняДодано: Пон січня 15, 2007 13:43
Shurik
Только вот 18 летняя таврия обычно уже не ездит.
а УАЗ очень даже бодренько.
А разниа в цене новой таврии и 18 летнего УАЗа позволит ездить долго и счастливо.Лет 5 примерно :).

Во всяком случае за те деньги что я купил УАЗ можно было купить копейку после капремонта(планового ежегодного).

Самая дорогая деталь в машине это кузов. Ежели он погнил то вобщем лучше не возится. Я проходил это несколько раз. У разных мастеров. Каждую веснуо там надо чтото варить. А поднимая коврики видишь ржавчину.

На УАЗе с кузовом можно сильно не напрягатся - он там не несущий. Абы не дуло :) Да и поцарапать не страшно.