Bobikus » Суб травня 30, 2009 17:38
Амортизатор є механізмом, що складається з двох камер, між якими через вузький отвір перетікає спеціальне масло (є ще газомасляні та газові, але не думаю, що тут про них йдеться). Так ось, немає жодної різниці, під яким кутом рідина переливається з камери у камеру, результат такий же. Як доказ, скажу, що у багатьох машинах конструкція передбачає розташування амортизаторів під кутом, близьким до 45 градусів, а у деяких причепах та мототехніці взагалі горизонтально. Так що спокійно можна ставити, щоправда, є кілька застережень:
1. Демпфер зберігає не тільки від ударів в руль, але має і зворотній ефект - не завжди дозволяє різкі маневри. Тому часто при стабілізації авто у заносі не дозволяє різко вивертати руль у бік заносу. Особливо на великій швидкості, коли до опору демфера додається децентрова сила коліс.
2. Амортизатори бувають односоронньої дії, наприклад "пригальмовують" у низ або вгору, натомість в інший бік спрацьовує клапан, що дозволяє набути вихідне положення швидше. При установці у рульовий механізм слід підшуковувати лише аммо двосторонньої дії, інакше демфер робитиме тільки півроботи.
Успіхів!
freshoffroad.com